18 Mart 2014 Salı

İlk yayın hazır bile! / My very first post!

Merhabalar!

Birkaç gün önce Instagram hesabımda yeni blogumu duyurmuştum. İlk yazımı yayınlamak zaman alır diye düşünüyordum, ama beklediğimden atik, çevik, hızlı davranarak, üşengeçliği bırakarak ilk yazımı hazırladım :) Blogumda farklı konularda paylaşım yapacağım. Genelde görsel içerik ağırlıklı olmasını bekliyorum, olabildiğince az yazı ekleyeceğim, maksat okuyanların kafası dağılsın, sıkılmadan takip edebilsinler. İngilizce olarak da birkaç kelime yazmayı düşünüyorum, Türkçe bilmeyenler için en azından "bu kız ne diyor?" tepkisi almayayım. Moda, dekorasyon, yemek, gezi, mekan, sinema vs. canım ne isterse, kendimce güzel, farklı veya yaratıcı bulduğum fikirleri paylaşmak istiyorum. Ne de olsa paylaşmak güzeldir :)

Lafı uzatmadan ilk yazıma geleyim. Bu aralar en çok beğendiğim moda tasarımcılarından birinin İkbahar/Yaz 2014 (SS14) koleksiyonundan birkaç modelle start vermiş olayım. Krikor Jabotian! Beyrutlu genç tasarımcı SS14 koleksiyonuna "Akhtamar" adını vermiş. Sınırlarımız içinde yer alan Van Gölü'nde bulunan Akdamar Adası efsanesinden esinlenmiş. Efsane ile ilgili bilgi aşağıdaki linkte bir tık uzağınızda. İlk yazımın hatrına birazcık uzun yazmış oldum. Neyse gelsin resimler!
http://tr.wikipedia.org/wiki/Akdamar_Adas%C4%B1

Hellooo!

Welcome to my blog and my very first post. I'll try my best not to bother you with a lot of words, that's why I'll usually post photos, pictures. I am gonna share anything that I wanna share. About fashion, decoration, cooking, food, travel, movies, etc..

Let's get started with a fashion designer from Beirut. I discovered his designs lately, but really liked them. Every piece in his SS14 collection is adorable! The name of the collection is "Akhtamar" which is the name of an island on Lake Van in Anatolia and is also the name of the legend. The island is named after the legend. For more info about the legend, click below:
http://en.wikipedia.org/wiki/Akdamar_Island





9 yorum:

  1. Tebrik ederim canim blogunla....yakin takipcinim ona gore....zeliha ablan

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler Zeliha Abla:)

    YanıtlaSil
  3. Instagram`dan takip etmek keyifliydi ancak kafi gelmiyordu, detaylari da paylasman super oldu. Zevklisin vesselam. Hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun takipteyim.2 numara favorim,en yakın dügünde çalıciim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol sesecim, pelerin elbiseler cok populer, o elbise de bi baska guzel zaten;)

      Sil
  5. Merhaba, bugün işyerinden bir arkadaşımın (Rabia Tuba) önerisiyle takip etmeye başladım sizi. Benim de en sevdiğim tasarımcılardan biri Krikor Jabotian...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, takip ettiginiz icin tesekkur ederim:) her ne kadar guncel tutamasam da blogu, arada paylasiyorum birseyler. Rabiaya da benden selam:)

      Sil
  6. Merhaba, bugün işyerinden bir arkadaşımın (Rabia Tuba) önerisiyle takip etmeye başladım sizi. Benim de en sevdiğim tasarımcılardan biri Krikor Jabotian...

    YanıtlaSil