20 Mart 2014 Perşembe

Heryer püskül! / Fringe everywhere!

Yine tasarım kokan bir yazıyla karşınızdayım. Mercedes Benz Fashion Week İstanbul 2014, 10-16 Mart tarihleri arasında Tophane Antrepo'da gerçekleşti. Birbirinden özgün ve başarılı tasarımları görme, yeni tasarımcıları tanıma fırsatı elde ettik. Biraz geç kaldığım için davetiye elde etmekte zorluk çektim, bana ders oldu, seneye elimi daha çabuk tutacağım. Eşimin Mercedes merakı sebebiyle, moda haftası boyunca yeni GLA'in gösterimde olacağını duyunca hemen gaza geldi kendisi ve en azından bir defileye katılalım istedim. Zeynep Erdoğan'ın yeni koleksiyonunu izleme fırsatı buldum. Ve püsküller beni benden aldı. Bu sene bir püskül havası var. Çantalarda, kimonolarda, elbiselerde, kolyelerde.. Ben de kış sezonunda Topshop'tan kendime püsküllü bir kimono almıştım. Ünlü tasarımcıların İlkbahar 2014 koleksiyonlarında da bunlardan çokça görüyoruz. Defileden resimler ve püskül içeren diğer parçalardan örnekleri bu yazımda bulabilirsiniz.

I'm back again with a post full of fashion designs. This year I had chance to attend one of the runways in Mercedes Benz Fashion Week Istanbul 2014. The designer Zeynep Erdogan used lots of fringe on her designs. And I love fringe! I also bought one fringed kimono from Topshop this winter. Many of fashion designers used fringe in their Spring 2014 collections as well. You can see the photos from the show and from other designers below.

Zeynep Erdoğan
Davetlilere kadife cüzdan hediyeydi / A velvet purse as a gift for the guests

Calvin Klein

Christian Siriano

Valentino

Gucci

Valentino




2 yorum: